torsdag den 13. oktober 2016

Polaroid shaker kort

Jeg har været så heldig at få fingrene i oktober kittet fra kit klubben, som jeg i dag har brugt til at lave et shaker kort som er inspireret af de udfordringer der følger med kittet.



Til selve shaker delen har jeg brugt die sættet Polaroid Fun fra Mama Elephant.
Jeg skar 8 af de store rammer ud af almindeligt hvidt karton og limede 7 af dem sammen oven på hinanden. Derefter satte jeg mit stykke acetate/plastic på stakken, efterfulgt af min sidste ramme.




Til at fylde min shaker har jeg brugt ting fra kittet, samt gennemsigtige perler og guld palietter, som kan findes i den fysiske butik. Bagsiden  med ”hello” er fra et af papirerne i kittet, mens "thinking of you" teksten er fra In My Heart stempelsættet fra Mama Elephant.


Endelig har jeg brugt et stykke twine fra mit eget stash.

Det var alt jeg havde for denne gang

Ha' en god dag 

~ Mette Witus

1 kommentar: