torsdag den 27. oktober 2016

Simpelt fødselsdagskort

I dag har jeg forsøgt mig med at lave et meget simpelt fødselsdagskort vha. flere lag die-cut tekst.



Til at lave min tekst har jeg brugt 3 forskellige farver karton fra oktober kittet, og skåret 2 stykker af hver hvor min tekst die passer på. Derefter har jeg sat 3L adhesive sheet fast på bagsiden for derefter at køre det igennem min big shot med min Happy Script die fra Mama Elephant.

Herefter kan resten af papiret fjernes fra mit adhesive sheet og mine diecuts forsigtigt stables oven på hinanden så jeg får en stribet stak.


For at færdigøre teksten har jeg stemplet Birthday fra Happyeverything sættet et lille stykke hvidt karton.

Til baggrunden på kortet har jeg brugt et af mine stykker mønsterpapir også fra oktober kittet,  samt en lille strimmel guld karton.



Jeg har brugt det samme guld karton til at skære stjerner ud med min Mama Elephant Confetti Die, som jeg så kunne bruge til at dekorere med sammen med nogle palietter fra kittet.

Det var alt jeg havde for denne gang

Ha’ en god dag og håber på at se jer fredag og i weekenden til Kreative Dage i Fredericia!



~ Mette Witus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar