mandag den 3. oktober 2016

Opbevaring af stempler og dies

I dag vil jeg vise jer, hvordan jeg opbevarer mine stempler og dies.

Jeg har investeret i lommer fra Avery Elle, som er specielt lavet til formålet. 
De hedder Stamp and Die Storage Pockets.
Jeg synes, denne form for opbevaring fungerer mega godt, da lommerne er lukket, så intet går tabt, de er nemme at overskue og de gør, at dine stempler og dies fylder mindre, da de kan stå meget tæt.


Jeg har skåret et stykke hvidt karton, så det passer i lommen, og giver et ensartet udtryk, som gør, du nemt kan se hvilke produkter, du ejer.




Jeg har i Bilka købt en dymomaskine, som kan lave 2 linjer på en strimmel. På dymoen skriver jeg producent samt navn på produktetet. Jeg har sorteret dem i alfabetisk rækkefølge efter navnet på producenten.


Bag på lommen er der en flap, som gør, at lommen lukkes og forhindrer dies eller løse stempler i at falde ud.



Hvis jeg har stempler, der ikke passer i disse lommer, så bruger jeg i stedet Kaisercrafts Storage Pockets til dem. Den er en kraftigere lomme, som har en lynlås funktion.

Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar