søndag den 9. december 2012

Udfordring 3

Så er vi nået til udfordring 3 - og det bliver en farveudfordring
 
Du bestemmer selv om du vil lave et kort eller layout.
Der skal bruges minimum et baggrundsstempel.
Tema: Jul
Farver: Rød, orange og guld. Der må også godt være andre farver, de må bare ikke dominere.

Deadline 22. december kl. 24:00
 
Jeg har valgt at lave et julekort.
 
Først kom jeg klatter af maling på et hvidt stykke papir, både rød, orange og guld. Derefter sprøjtede jeg vand på, så farverne løb ud og ind i hinanden. Det gjorde bl.a. at den røde gik hen og blev løserød flere steder - men det brokker jeg mig ikke over ;o)
 
Da malingen var tør stemplede jeg med to lækre baggrunddstempler. Stjernestemplet brugte jeg sammen med et blå sværte, og skriftstemplet brugte jeg sammen med sort akrylmaling.
 
Da det hele var tørt, tegnede jeg hjerter og malede med hvid akrylmaling mellem dem. Tørretid igen, og så tegnede jeg hjerterne op med en sort pen og skrev god jul inden i flere af dem. Langs kanten malede jeg med en orange Twinkling H2O, hvilket er en nem måde at få det til at se ud som om, to malinger blender sammen. "Hjertepapiret" har jeg sat fast på et stykke orange papir med hvide prikker fra Jillibean Soup.
 
Jeg håber du har lyst til at kaste dig ud i denne farveudfordring - der er lækker præmie på spil :o)
 
 

2 kommentarer:

  1. Super lækkert kort, fed teknik...

    SvarSlet
  2. Rigtig god udfordring.
    Tænk engang jeg fik en lille smule beskidte fingre!
    Tak for inspiration og udfordring.

    SvarSlet