søndag den 23. december 2012

white space lay out

Hej
Endnu et jule lay out fra mig, denne gang til Jeannes udfordring på et white space lay out, jeg kommer jo helt i træning :o)
Jeg har brugt den dejlige jule serie, 25 Days of christmas fra Simple stories. 



Banneret var lige til at klippe ud og så har jeg sat træ stjerner i mellem ledene. Jeg har bukket vimplerne så de får lidt dimension.
Der er en lille sløjfe for enden af lablen som er standset ud af finer


Rund træ ramme fra Studio calico

Lynlås bånd under billedet





Har du lyst til at lege med i udfordringerne så klik på ikonerne i højre side

Gitte

3 kommentarer:

  1. Ih altså, jeg elsker altså at se når du scrapper LO'er - du er en knag til det også.
    Rigtig glædelig julehilsen til dig og dine.

    Juleknus og varme tanker

    Iben

    SvarSlet