tirsdag den 25. december 2012

Udfordring 6 - Nytårsudfordring

Hej

Så er vi kommet til den 6. og sidste udfordring fra designteamet og denne gang er det mig (Anja), der udfordrer jer.


Denne udfordring er en nytårsudfordring.

Lav et projekt. Der er frit valg, så det kan være et LO, kort, nytårspynt eller noget helt andet.
Der skal ingår sølv eller guld.
Der skal være brugt embossing pulver til projektet.

Der er deadline på udfordringen d. 4. januar kl. 23.59.

God fornøjelse.


Jeg har selv løst udfordringen med 2 forskellige ting.



Jeg har lavet et bordkort og en knallert til nytårsaften. Jeg har holdt mig i sorte farver og guld, da det er meget hvad der kendetegner nytår for mig - lidt ligesom billedet af fyrværkeri ovenover.


Bordkortet er lavet som en stående trekant, af 3 stykker karton i 4x4", der er falset på midten.

På forsiden har jeg pyntet med et manillamærke, lidt pynt fra Maya Road, og nogle udstansninger jeg har lavet med et par EK success punches.



Jeg har stemplet på den sorte holder med Cover A Card stjernestemplet og brugt sort embossingpulver ovenpå. Stjernerne står ikke super skarpt frem, da jeg stemplede efter at den var samlet, men det gør mig ikke noget, da det bare giver en god effekt.

Bagefter har jeg mistet med Heidi Swapps Guld mist. Den er super lækker. Er blevet rigtig glad for de farver (har fået alle farver hjem i butikken, men de er desværre ikke nået på webshoppen endnu.)

Til sidst har jeg sat nogle træstjerner på fra Studio Calico.



Jeg har også lavet en knallert. Jeg har lavet den rundt om en tom toiletrulle. Den har jeg beklædt med silkepapir, jeg har mister sort med Heidi Swap mist. Bagefter har jeg kommet lidt crepepapir rundt om i hver ende. Og i midten har jeg taget et stykke sort karton, som jeg igen har stemplet med Cover a card stars på. her kan man bedre se stjernerne, da det er stemplet inden den blev rullet på toiletrullen.
Og her har jeg også mistet med Heidi Swaps guld.
I hver ende af kartonnet har jeg brugt glittertape i guld fra American Crafts.


Til sidst har jeg pyntet med lidt udstansninger. Og bagefter har jeg kommet lidt stjerne og pile på fra Studio Calico. Alle trætingene har fået lidt inka Gold.

Og her lige lidt mere om udfordringen og et sneakpeak af præmien:



Du kan deltage i udfordringen om den lækre gevinst ved at poste dit bidrag ved hjælp af Inlinkz knappen nedenunder. læg dit bidrag på din blog og lav et link til denne post. Har du ikke en blog kan du lægge dit bidrag op på et online galleri og linke derfra.

Deadline er d. 4. januar kl 23.59 og 
vinderen offentliggøres lørdag d. 5. januar.

Du må deltage ALT det du vil og vi glæder os til 
at se nogle projekter.

God fornøjelse med udfordringen...

Og nyd nu juledagene :-)

Kreative hilsner

Anja









3 kommentarer: