fredag den 28. december 2012

Udfordring 5 - Jeanne

Hej igen.
Så blev det min tur til at vise noget lækkert med pastel. Jeg havde rigtig svært ved at sætte jul og pastel i samme sætning, - og måtte opgive at lave et layout, på trods af flere ihærdige forsøg. Så i dag vil jeg vise noget, jeg ellers aldrig bevæger mig ud i... Og hvis det kan ses, så må I gerne grine ;)

Jeg har lavet et tag:

Jeg startede med at lave lidt diskrete splats med en lækker mr. Huey, derefter smurte jeg en lille klat inka gold på, og mistede over det med en farve huey. Herefter smudsede jeg det lidt med mine fingre, og lod det tørre. I mellem tiden indfarvede jeg et lille juletræ og mine træbogstaver fra studio calico. Begge dele er også farvet med ganske almindelig mist., jeg har duppet dem tørre, for at give en mindre ensartet overflade.

Da mit tag endelig var tørt, rev jeg et stykke blødt træfiner til, så det passede som en bort til mit tag, og satte det fast. For at skabe en anelse mere dimension, har jeg brugt lidt sytråd under min træ, og jeg har tegnet en artsy kant på tagget. Endeligt er der sluttet af med et lille stykke twine.

Jeg glæder mig til at se jeres bidrag :)

1 kommentar:

  1. Flot enkelt tag Jeanne :) Det er du sluppet godt fra ;)

    SvarSlet