mandag den 10. juni 2013

Afrikas dyr

Hej, jeg har lavet et par små enkle kort med stempler fra Lawn Fawn, critters in the savanna. De er farvelagt med almindelig akvarelfarve. Når 2 stempeltryk skal overlappe hinanden laver man en såkaldt maske. På det øverste kort har jeg eksempelvis startet med at stemple giraffen på kortet. Så laver jeg et yderligere tryk af giraffen på en post-its (brug den ende som klæber), den klipper jeg ud og sætter over den første giraf. Nu kan jeg så stemple mit træ uden at skade giraffen. Så fjernes post-it masken igen og det ligner at træet står bagved giraffen. Vil du vide mere om masker kan du f.eks. se hvordan Jennifer Mcguire gør lige her.


 
God kreativ mandag
 
Susanne.

1 kommentar:

  1. Hvor er de skønne, tak for super inspiration til børnekort :-)

    SvarSlet