søndag den 30. juni 2013

Mere Smash

Så er jeg tilbage, med sider fra min mini smash. Som tidligere nævnt, er denne smash for mig, dedikeret til min rejse til Egypten.

Her har jeg lavet en dobbeltside. For at få dem til at hænge sammen, har jeg brugt samme teknikker og små elementer. Jeg har stemplet tilfældigt med et lækkert baggrundsstempel, fra Cover A Card. Jeg har mistet gennem en template fra Studio Calico i blege blå og grønne nuancer.

Det ternede papir og "Love"-dimsen er begge tilbehør fra Smash! Den lækre tape er en af mine farvoritter, og mere end godt brugt! Jeg er vild med, at den er så transperant, og hvem elsker ikke kameraer?!! Tapen er fra Freckled Fawn.

Papiret brugt her, er ligeledees fra en Smash pakke. Flyvemaskinen er klippet ud fra en transperent fra Hambly. Med lidt stof og lidt washi, er der kommet lidt lag på mine sider, uden at de bliver alt for tykke.

Udover de nævnte materialer, har jeg også brugt et datostempel fra Dear Lizzy og en grøn neon sværte fra Hero arts, samt et stempel fra Pink paislee.

2 kommentarer: