onsdag den 5. juni 2013

Kort

Hej
Jeg har lavet 2 kort til i dag og det første er helt uden design papir. 
Jeg har stemplet med et cover a card stempel, der hedder French text  på offwhite karton. Kanterne er sværtet med forskellige brune Distress inks og flosset med en kant-flosser, derefter har jeg syet sting rundt i kanten med min symaskine. Blomsterne er lavet med en ny blomster die fra Memory box, Fabulous Phlox, jeg har standset i samme offwhite karton og sværtet med brune Distres inks. Jeg har pyntet blomsterne ved at duppe modelling paste på bladene, efter det er tørret op, har jeg penslet med Martha Stewart glitterlim og drysset klart glitter på. Ringene er glittermosgummi som er standset ud med Loopy rings fra Memory box, og teksten er dette lille fine stempel





Dette kort er lavet af Heidi Swapp og My minds eye papir. 
Doilien er en X-cut die som Anja har i butikken, som jeg har penslet med lim og drysset klar glitter på så den ligner at den er dyppet i sukker :o) Igen Loopy rings fra Memory box og stemplet er fra Hero Arts. De små pinke prikker på banneret er liquid pearls som findes i et væld af farver.



Gitte

5 kommentarer:

  1. Super flotte kort begge to :)

    SvarSlet
  2. Begge kort er bare blevet SÅ flotte og elegante, så jo da du lavede dem.

    SvarSlet
  3. WOOOOW to super fantastiske kort ;O)

    SvarSlet