lørdag den 29. juni 2013

Layout i Lettersize

I dag vil jeg vise et layout i lettersize, som skal sidde som indsæt side i mit Projeckt Life. Jeg er begyndt at scrappe layouts i denne størrelse, fordi man så stadigvæk kan se noget af begge sider, når det sidder i albummet. Lommer i denne størrelse kan selvfølgelig fås butikken.

Jeg har leget med skønne papir fra My Minds eye "Nostalgia" serien og papir fra Jillibean Soup "Chilled Cucumber Soup" serien
jeg har givet alle papirene lidt sværte i kanten og pyntet med små træhjerter
Til titlen har jeg brugt disse Thickers og  bogstave stickers fra Jillibean Soup
Håber jeg har inspireret dig til at prøve en anden størrelse layout og forsat god weekend.

2 kommentarer:

  1. Dejlige lette farver du har brugt på dit LO;-) Det kan jeg rigtig godt lide...

    SvarSlet
  2. Fint LO med flotte sommerfarver.

    SvarSlet