lørdag den 18. april 2015

Et nyt medlem på designteamet

Hej Alle

Jeg har et fantastisk team af dygtige piger omkring mig - og jeg føler mig utrolig heldig over at arbejde sammen med et så skønt team af piger.

I dag udvider vi teamet med endnu en dygtig pige.

Jeg vil gerne byde velkommen til

Lisa Rasmussen

Lisa laver simpelthen de lækreste ting og sager - lige gyldigt om det er kort, LO's eller hvad hun nu ellers kaster sig over, så er man sikker på at det er fyldt med lækre detaljer og højst sandsynligt noget, man ikke ikke lige havde forventet at se lige der - f.eks. en møtrik eller en tommestok :-)
Lisa er en ørn til det maskuline, men mestrer i lige så høj grad de skønne feminine udtryk også :-)


Her er hvad hun skriver om sig selv:

Jeg hedder Lisa, er født i 1966 og bor i Ølstykke , en lille by mellem Roskilde og Hillerød,
her bor jeg sammen med Johnny og vores 18 årige datter Kira.
Jeg er uddannet blomsterdekoratør men har siden 2007 arbejdet som indendørs gartner.
Jeg startede med at scrappe i 2006 hvor en veninde introducerede mig til denne fantastiske verden
Jeg laver kort, layout og æsker og bevæger mig rundt i flere forskellige stilarter, da jeg elsker både det feminine og maskuline look og fælles for mine projekter er detaljer for jeg elsker detaljer


Glæd jer hun Blogger ved os fremover hver anden lørdag, og er allerede på senere i dag med et blogindlæg til jer.

Byd hende gerne godt velkommen her :-)

Hav en dejlig lørdag.

Anja


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til jer med at have Lisa på teamet, glæder mig til at se de flotte projekter i bedste Lisa stil

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! Kanon team I har :-)

    SvarSlet