fredag den 17. april 2015

Project life i rødt og brunt


Hej alle sammen.

I dag står den på Project Life med aprilkittet, som er et virkelig lækkert kit med kort,
 der bare matcher på kryds og tværs, hvad enten man vil holde spreadet i samme farve eller om man vil kombinere dem. Jeg vil vise jer to uger, som er farveopdelt. Den ene er rød/beige og den anden er brun/beige.


En dejlig hurtig uge uden pynt, da jeg synes kortene udgjorde det pynt jeg ville have på.




Bogstaverne fuglte med i kittet men jeg har givet dem et lag gesso for at gentone dem en smule.


Og nu til uge 12 :)


Igen en nem og hurtig uge - hvilket især er dejligt når man er bagud :)


Hello er udstandset på min bigshot med en lækker Mama Elephant die.



Det var alt for denne gang.
Håber I får en dejlig weekend.

- Louise





Ingen kommentarer:

Send en kommentar