torsdag den 9. april 2015

Månedens gæste blogger i April!

Så er det tid til et nyt ansigt :-)

Jeg hedder Mette Laugesen og har fået lov at blogge for jer, hver torsdag i april! Min kærlighed til scrap startede tilbage i 2008 hvor jeg blev introduceret til denne vidunderlige verden af en sød veninde. Jeg laver lidt af det hele - både kort, PL, LO og minialbums. Min stil er...... ? Ja det ved jeg faktisk ikke - bedøm selv, dog begiver jeg mig sjældent ud i VINTAGE.



Min opgave her i april er at forhåbentlig inspirerer jer til lidt PL - med Anjas fantastiske månedskit, som jeg har fået æren af at lege med!

Jeg har ALDRIG prøvet at blogge før og føler mig virkelig som "bambi på glatis" - Kender i den følelse? USIKKERHED :-) Nå men jeg kaster mig ud i det!

Pga. en dejlig ferie til Dubai hos søde venner - fik jeg lov til at springe den første torsdag i påsken over. Det i vil se i dag - handler ikke om PL, men nærmere om hvordan jeg elsker at lave personlige kort - og gerne med billeder på!

Det første kort jeg vil vise jer er en invitation til min søn Jeppes 9 års fødselsdag! 

 Jeg er fuldstændig vild med wood veneers fra Studio Calico og dem kan du finde her:

De er hurtige at lave og dejligt enkle - nu når jeg skulle lave 20 stk. ;-)



Tid til konfirmation!

Vi skal til tre konfirmationer her i foråret - vildt! Jeg elsker når jeg giver et PERSONLIGT kort - og aller helst med billeder på - gerne MANGE <3

Så her er lidt som jeg vil håbe at det vil kunne inspirere jer!



Kortet til smukke Sofie <3 pyntet er fra min egen rodekasse <3

og her et kort til Emil. Der har jeg snydt lidt - jeg har nappet billederne fra indbydelsen og sat dem sammen på ny. Alt er hævet på 3D puder - dem finder du her: http://www.picturingtheworld.dk/foam-puder-hvide-mini-p-105.html


Jeg har desuden - igen, brugt "træmanden" fra SC i tre størrelser for at indikere at han er blevet "voksen" -  eller ihvertfald på vej!
Derudover har jeg lavet passepartoutrammer på alle billederne.


Det sidste telegram er til Tobias, et lille hint: billederne er "tyv-stjålet" fra Facebook ;-)
hvilket er super nemt!

Kortet taler vist lidt for sig selv - datoen har jeg stemlet med mit SMASH stempel! formatet er 6*12 inch. super godt til pengetelegrammer! Dog pakker jeg kortet ind i papir, da jeg ingen kuverter har i dette format. Men det gør det faktisk også kun mere lækkert!

Jeg håber at i nåede med til "bunden" af dette indlæg - ellers må jeg lige tage mig sammen til næste torsdag!

Glæden fra min side - bliver stor, når jeg skal igang med PL-månedskittet og alle de fede billeder jeg har taget i FANTASTISKE og til tider CRAZY Dubai <3

Ses på torsdag d. 16/4

Kærligst Mette







Ingen kommentarer:

Send en kommentar