lørdag den 18. april 2015

FØRSTE BLOG INDLÆG AF LISA


Dette er mit første indlæg her på Picturing The Worlds blog og jeg glæder mig til at være
en del af dette fantastiske design team.

Jeg lægger ud med et maskulint layout hvor jeg har brugt papir fra SIMPLE STORIES
serie Awesome.
Til stjernerne i cirklerne har jeg brugt en cirkel og en stjerne die og sat udskæringerne
sammen og farvet dem med GELATOS.
Bølgepappen bag billedet har jeg malet sort acryl maling, distress paint og INKAGOLD.
Der ud over har jeg brugt volierehegn og sikkerhedsnåle.
Pigtråden er skåret i "sølv" karton og både karton og die er på vej til butikken.








































                                                     Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.

1 kommentar:

  1. Lækkert LO og dejligt at se Lisa's kreative udfoldelser her. Tillykke til begge parter.
    Kh. Anette

    SvarSlet