torsdag den 30. april 2015

Sidste Project Life i denne omgang!



Sejltur!


Sidste torsdag i april og derved også den sidste omgang "Project Life" fra mig. Jeg har hygget mig BIG TIME med månedskittet og har da også besluttet mig for - at det "må jeg eje" fremover - for det er virkelig "Value for money"!

Ud over at jeg har lavet de tre sider - så har jeg kort til en side mere. Derudover en del pynt tilbage - som jeg jo sikkert kan bruge sammen med de fremtidige kits.

Samtidig vil jeg sige tak til Anja - for at jeg fik muligheden for at "lege med" her på siden!

******

Denne uges PL - afbilleder den sidste dag i Dubai - hvor vi var inviteret ud og sejle på en 78 fods stor yacht. Resultatet kan i se her:


Det fede ved kittet er, at jeg synes der er mange udtryk samt farvekombinationer i det. Så det jeg først så, ved min store skræk som VINTAGE - ja det var det jo slet ikke.

Jeg har prøvet at lavet det enkelt og da jeg havde lavet det hele klart - løb jeg lidt ind i et par udfordringer.


Jeg havde lagt kortene op som jeg troede de skulle ligge - ud fra den lomme som jeg havde valgt! Et var bare, at det jeg ikke lige havde tjekket, om de skulle ligge sådan her. (det er SÅ typisk mig) - det skal bare gå stærkt og så sker dette… Gode råd var lidt dyre og ja - og igang måtte jeg med at lave det om…. ;-)


Derfor står "April 2015" den anden vej… og efter at ha´ kigget på det lidt - så syntes jeg faktisk at det var fedt! 

De fede wood veneers med tal er selvfølgelig fra Picturing the World - de er dog ikke kommet på webshoppen endnu - men tænker at det gør de, når Anja er "landet" efter en travl weekend på 
Scrap A´mania.


Kortet har jeg gjort ganske enkelt dog har jeg gemt en clips fra en af mine julegaver - og den passede jo lige her. Jeg er typen som gemmer alle mulige dimse-dutter. Har en speciel kasse til alt det ukurante og der er altid et eller andet der lige kan bruges. En god kombi til det lækre købte dims.

"Spring" er fra Chic Tags wood veneers

Gennemgående har jeg bare pyntet med lidt "diamanter" - for at give en sammenhæng.


"skibet" er også fra PTW - og findes med alle tal på… Her har jeg løftet cirklen med 3D puder - det er dog lidt svært at se.

For at få sammenhæng, har jeg har skåret gule kort ud og lagt oven på de rigtige kort. Det fremhæver det gule i siden… Jeg tog udgangspunkt i det grøn/gule - blomstrede kort.


Igen har jeg lavet et "shaker"- kort, mest fordi jeg synes det er sjovt at lave og at det giver lidt liv til siden.


"Shaker"- kortet indefra.

Til jer nye med "Projekt Life" - bare kom i gang, og har i ikke så meget "dims", kort mm. så kan jeg varmt anbefale månedskittet. Udover de lækre ting der er med, så ligger der altid gode forslag og udfordringer sammen med kittet - så det er lige til at gå til!

Af hjertet tak - fordi i læste og kiggede med!

Bedste torsdags hilsener fra

Mette <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar