mandag den 8. oktober 2012

3. medlem på designteamet



Hej Allesammen

Her vil jeg godt præsentere det næste medlem på vores designteam.

Jeanne Dideriksen


Jeg er super glad for at kunne byde Jeanne velkommen på designteamet.  Jeg har valgt Jeanne fordi hun er super dygtig og har et væld af gode ideer. Jeg kan rigtig godt lide den måde Jeanne bruger materialerne på - også de knap så almindelige - til at få de flotteste LO's. Hendes stil er spændende og så gør hun noget, som jeg ved mange har svært ved inklusiv mig selv. Hun bruger Whitespace.
Jeg bliver i hvert fald meget inspireret af Jeannes stil, og er overbevist om, at jeg ikke er alene om det.

Her kommer Jeanne selv med et par ord til jer:

Mit navn er Jeanne og flere af jer vil nok kende mig som Shelle86. Jeg er 26 år og bor i Randers sammen med min kæreste og 3 børn. Jeg begyndte at scrappe for ca. 3 år siden, og har døjet med malings fingre og limrester lige siden. Jeg har prøvet de fleste stilarter af, og nu har jeg endelig fundet ud af, hvor jeg befinder mig bedst. Min stil er Artsy. Mine layouts har som regel kun et billede og masser af whitespace. Og splats! Det jeg ikke kan undvære på mit scrapbord, er templates, mist, modeling paste og en sort pen.

Scrapbooking er leg og udvikling for mig, - selvom det startede som "barnets bog". Jeg lærer hele tiden, og søger tit nye udfordringer. Tidligere har jeg scrappet med hønsenet, husblas og masser af stofrester. Alt kan lade sig gøre, - og det tænder mit scrappegen.

I øjeblikket er jeg i praktik i en børnehave, som led i min plan om at blive pædagog. Fritiden bliver, foruden scrap, brugt på at male, hækle, tegne og synge. Total afslapning er en kop kaffe og en god bog, med lidt musik i baggrunden. 

Jeg glæder mig usigeligt meget til at vise jer hvad jeg har lavet!



Hvis nogen af jer kunne tænke jer at se, hvad Jeanne har lavet før, kan I kigge lidt nærmere på hendes blog: 


Og ja så er Jeanne selvfølgelig klar til at inspirere jer her, så følg endelig med på bloggen, for hun blogger allerede fra denne uge.

Velkommen på holdet Jeanne.
Jeg glæder mig meget til at blive inspireret og inspirere andre sammen med dig.

Mange hilsner 

Anja

3 kommentarer:

  1. Tillykke til både Jeanne og PTW ... det skal nok blive et godt match :)

    SvarSlet
  2. Tillykke Jeanne og PTW. Jeg glæder mig til at se, hvad du kan finde på ;-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til Jeanne og PTW, spændende hvad der findes på ;O)))))))))))

    SvarSlet