onsdag den 24. oktober 2012

Masser af tags

Denne gang har jeg lavet forskellige tags. De er altid anvendelige syntes til alle anledninger, især julen som også nærmer sig med hastige skridt..
 
Disse hvide tags er lavet af almindelig hvit karton cirklen for oven er lavet med EK mini punch til hjørnerne for oven har jeg brugt EK medium hjørne punch.
 
 
Til disse første 4 tags er der ene og alene brugt diecuts shapes fra Jillibean og et en enkelt rød ternet bord ligeledes med Jillibean papir fra mini paper stac.
 
 

 Jeg har brugt 3D puder til dem alle for at skabe lidt spil. til sommerfuglene kun eksten er stemplet med Distress Ink Fired Brick.

Til de næste to tags har jeg igen brugt samme materialer, papir og værktøj og den lækre die fra Memory Box.


Kanterne er sværtet med Creamy Brown Cats eye


 
Ellers har jeg brugt knap og twine.
 

Håber du fik lyst at lege med lidt tags, nu vil jeg igang med rodet rode med lidt juletags. Jeg har nemlig funet ud af hvilke julepapir alle julegaverne skal pakkes ind i år og det er ikke traditionelle julefarver:0) Så mon ikke der kan laves noget der matcher hertil?

Tak fordi du kiggede med igen idag;0)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar