mandag den 22. oktober 2012

Sidste nye designteam medlem

Hej

Tak fordi du kigger med her i dag.

Jeg vil godt præsentere endnu en dygtig pige til designteamet.

Anne-Sofie Hansen


Anne-Sofie kender mange af jer nok som Fru Hansen - og hun har en masse at byde på. Hun er supergod til at lave både Kort og LO's i den mere enkle afdeling  - og her må du ikke misforstå mig - De er mega fede. Sofie kan bare noget med at få dies, stempler og lækkert mønsterpapir til at blive til de flotteste små kreationer, hvor alt kommer til sin ret. Hun er super god til at lave CAS kort. Hvilket betyder Clean and Simple - og her kan alle være med, så lad dig endelig inspirere af hende.

Velkommen til Sofie...

Sofie beskriver sig selv således:

Mit navn er Anne-Sofie Hansen, jeg har 40 somre på bagen og er bosat i Hjørring. Men kært barn har mange navne og ikke mange kender mig med
mit egentlig og ellers rette navn, men istedet som "Sofie" eller "Fru Hansen".

Jeg startede med at scrappe gennem mit tidligere job hos PhotoCare hvor en sælger kom ind og præsenterede denne skønne hobby for ca. 8 år siden.
Det blev startskuddet på "Fru Hansens kælder" som eksisterede på hjem adressen i 3 år.

Det er nok ingen hemmelighed, at jeg er til farver, enkelthed og den lidt naive/barnlige stil med foretrukne materialer som knapper, stempler, dies og
ikke mindst Thickers.

Hvis du kunne tænke dig at se hvad hun har lavet før, er her et link til hendes egen blog:


Men følg endelig med her, for Sofie er bare klar og har glædet sig til at inspirere jer, så hun blogger selvfølgelig allerede fra denne uge.

Men giv hende da lige en velkomstkommentar her på bloggen.

Mange kreative hilsner

Anja

5 kommentarer:

  1. ;-) Herligt, jeg glæder mig til at følge med. Anne-Sofies blog var en af de allerførste jeg "faldt" over for mange, mange år siden og jeg printede hendes magnoliakort ud, for at lære at farvelægge stempler ;-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til både Anne-Sofie og til PTW. Jeg er sikker på, at det er et godt match :)

    SvarSlet
  3. Tillykke, glæder mig til at følge dig :0)

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke med det nye "job" Fru Hansen. Jeg glæder mig til at følge dig og dine kreative kunstværker.

    SvarSlet
  5. Det vil vi glæde os til at følge med i, for hun er super dygtig. Hun giver os alle meget inspiration på sin blog.

    SvarSlet