tirsdag den 16. oktober 2012

Fodbad

Kan man mon kalde det begyndernerver? Jeg har i hvertfald lidt sommerfugle i maven nu hvor jeg skal vise mit første layout som DT-medlem.

Baggrundspapiret er fra 7 dots studio. Jeg er ret vild med papirserierne fra 7 dots studio, farverne er fantastiske og kvaliteten er god/tyk, hvilket er en fordel, når man som jeg stort set ikke kan lave et layout uden at bruge maling eller mist.

Den blå "blomsterkant" er lavet ved hjælp af en prima maske og blå sværte. Med en applikator har jeg påført den blå sværte fra kanten af papiret og ind mod midten, hvilket giver papiret et helt nyt udtryk. 

Ud over maske og sværte har jeg stemplet med et node-baggrundsstempel. Og så har jeg brugt min nye store kærlighed gold Mister Huey mist fra Studio Calico. Den har en helt vildt lækker glimmer-dyb-guld farve og giver varme til layout.

Det er ikke meget pynt jeg har brugt på mit layout. På billedet her over kan man lige ane, at jeg med min hæftemaskine har sat strimler af kork og blonder fast - lidt men effektivt.

Sommerfuglene er chipboardfigurer fra Studio Calico. Jeg har pillet det yderste lag farvede papir af, sværtet med mørkeblå og dækket hele overfladen med crackle accent. Inden de var tørre satte jeg en enkelt bling for at give de ellers mørke sommerfugle lidt klarhed og lys. 

Det var mit første indlæg - håber det gav dig inspiration og lyst til at gå i gang med at scrappe :o)

10 kommentarer:

  1. Waw .. det er virkelig et flot LO :0)
    Skønne farver !

    SvarSlet
  2. Hvor er det sejt!! Er vild med det :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Sommerfuglene kan godt falde til ro nu, det er super flot og det er skønt med alle de søde detaljer...Jeg skal prøve at "maske",- det er HELT sikkert...sikke en effekt !

    SvarSlet
  5. Sikke et dejligt LO, det behøver du da ikke have nerver over ;) Glæder mig til at se hvad du mere får lavet ;)

    SvarSlet
  6. Det er virkelig flot - så mange teknikker der går op i en højere enhed - må helt sikkert selv i gang også :-)

    SvarSlet
  7. Lækkert LO :) Ser godt ud med det blå :)

    SvarSlet
  8. Velkommen til designteamet og waow for et lay out....
    Farver og opsætning er bare i top

    SvarSlet