fredag den 19. oktober 2012

Lidt inspiration fra instagram...

Hej Alle

Her er et LO, jeg lavede for lidt tid siden, men ikke har fået vist herinde. Det er lavet lidt med udgangspunkt i de forskellige gammeldags rammer på billeder, som man blandt andet også ser meget på instagram - og jeg synes selv det er en af de fede ting ved instagram.


Det er et meget enkelt LO, men det er den sidste side i mine 2 albums fra Australien, som skal opsummere favoritterne fra Australien, så det gør ikke noget. Papiret er fra fra Crates serie Random, og forstiller en gammel fotoramme.
Alle mine billeder, har jeg så skåret i kvadratisk og lavede afrundede hjørner på med denne punch, og bagved har jeg sat sorte matter, så det ligner den samme typer rammer - jeg synes det giver en god effekt af at være snapshots fra en dejlig tur.

Her er lidt close up...

Jeg har brugt disse thickers, kaldet Muse til mit LO - jeg er blevet ret vild med lige nøjagtig dem...


Og så har jeg lavet Dymo strimler med journaling til alle billeder - alt sammen for at understøtte det lidt gammeldags snapshots look.

Jeg håber I synes om det.... I må have en god weekend... 

Nu vil jeg til at gøre klar til midnatsscrap i aften med 14 dejlige tøser - skal nogle af jer også scrappe i aften ?

Knus Anja

4 kommentarer: