tirsdag den 30. oktober 2012

Nå ja, og så er der selvfølgelig mig...

Hej Allesammen

Nu har jeg i den sidste tid præsenteret de forskellige dygtige piger, som er med på vores designteam.

Og de 5 dygtige piger er jo mere end klar til at inspirere jer herinde, men der er selvfølgelig en person mere, der også vil være tilstede her med forskellige fif, LO's osv, og det er mig selv :-)

Anja Thrysøe Emborg


Jeg vil selvfølgelig også være en del af teamet, og vise de ting frem, som jeg får lavet.

For dem, der ikke kender mig, vil jeg lige give en lille beskrivelse af hvad jeg laver:

Jeg laver både kort og Scrapbooking. Jeg startede med primært at lave LO's, da jeg har rigtig mange billeder fra mine rejser jeg gerne ville have samlet i de flotte albums, men siden er det blevet til mange forskellige typer af billeder og også mange kort. Og I sommers blev Jesper og jeg gift, så I den kommende tid vil der nok være en del bryllupsbilleder. Jeg scrapper for mine billeders skyld, så billederne er altid udgangspunktet for mine LO's. Fordi jeg har så mange billeder, kommer der ofte flere billeder på mine LO's og så bruger jeg også fotolommer a la Project Life til mine albums.

Jeg kan godt lide farver og lege med de forskellige mønsterpapirer. Udover det er jeg meget glad for masking tape, Thickers, stempler og mist. Og ja listen kunne jo snildt blive meget længere, men det ser I jo meget mere til herinde på bloggen.

Jeg vil i denne uge (og selvfølgelig også fremover) vise jer nogle af de ting jeg har lavet.

Jeg kan blandt andet røbe, at jeg i denne uge vil blogge alle de forskellige ting, jeg lavede til vores bryllup i sommers af invitationer, bordkort osv. og mon ikke også der kommer et bryllups LO med i ugens løb også...

Tak fordi I kiggede med, og forresten hvad gør du? 
Er billederne også udgangspunktet for dine LO's, eller er teknikkerne mindst lige så vigtige?

Kreative hilsner Anja



Ingen kommentarer:

Send en kommentar