søndag den 14. oktober 2012

Sunny Eyes

Jeg har en forkærlighed over for maskingtape, og på dette layout har jeg forsøgt at bruge det på en anderledes måde.
Beklager på forhånd de lidt grumsede billeder. Lyset er i øjeblikket ikke i mit farvør. Vil forsøge at finde en løsning hurtigst muligt!

Hele "solen" er lavet af maskingtape fra Hambly. Da jeg var færdig og tilfreds med den, tog jeg min bubbles mask, og min distress ink mustard seed og farvede enkelte af boblerne i min template. Min sorte mr. Huey hjalp mig med at lave sorte splats, og jeg sluttede min baggrund af, ved at tegne en kant, rund om enkelte af mine cirkler.

Her på billedet ses pynt fra Amy Tangerine. Jeg har syet min pynt fast, og fortsat min syning hele vejen rundt om mit billede. Min symaskine var i drillehumør, men det gjorde mig ikke noget, for det gav bare mit layout et mere artsy udtryk.

På højre side af mit billede, og i forbindelse med mit titel har jeg sat studio calico chipboard sommerfugle. Min titel er skrevet med dette Jillibean Soup alfabet.

Håber I nyder efrteråret, - nogen har vel ferie nu. Det er en fantastisk regntid/scraptid ;) 


3 kommentarer: