torsdag den 11. oktober 2012

Shh... listen to the sea

Jeg har lavet noget rigtig sjovt med masser af farver! Dette layout hedder "Shh... listen to the sea". Mit billede er 5 år gammelt, og viser Michelle ( min ældste datter ) og jeg, stående på en stor sten, mens vi kigger ud over havet.

Min baggrund er hvid bazzill karton. Først jeg  lagt min bubbles mask fra studio calico på mit karton, og så har jeg mistet hen over den med pink og hvid mr. Huey. Den hvide mist brugte jeg, for at skabe en mere glidende overgang til min baggrund, således at kanterne ikke blev så skarpe.

Min bagerste matte har jeg lavet med hambly masking tape . Over min tape lavede jeg en megasplat for at skabe endnu et "lag". Mine mønsterpapirer er fra en MME - minipad . Jeg har skåret mit billede op, distresset kanterne og lagt siderne ind under min midte, for at hæve mit center, og jeg synes at effekten er blevet utrolig lækker. Det er helt sikkert noget jeg vil gøre igen!

Flere steder har jeg lavet sorte splats med en sort mist, og den samme mist har jeg brugt til at farve denne pil- Den lille studio calico badge passer perfekt ind.

Jeg har kun brugt meget lidt pynt, men denne drage fra MME var jeg nødt til at få plads til!

De små bannere er også fra MME og den gule tape på mit mønsterpapir er fra Hambly ligesom den lyserøde. På dette billede kan man også se, at jeg har tegnet en kant på mit bagerste mønsterpapir, og man får et rigtig godt indtryk af lagene på mit layout.

Her er det sidste billede af mit layout. Det er sjældent at jeg arbejder med så stort et farve mix, men jeg er vild med endelige udtryk. Mit projekt blev meget bedre end jeg kunne have forventet, og endnu engang endte jeg op med masser af white space.

Jeg håber I er blevet inspirerede af et par af mine teknikker. Fortæl meget gerne hvad I synes, og eventuelt om du kunne have lyst til at prøve noget af det af på egen hånd engang.

Hav en fantastisk  kreativ torsdag og tak fordi I kiggede med!

3 kommentarer:

  1. Synes det er rigtig flot, gode farver og stil :0)

    SvarSlet
  2. WOW! Jeg er nødt til at pinne det! må liftes!

    SvarSlet