tirsdag den 23. oktober 2012

 
God morgen :0)
 
-Så blev det min tur til at blogge og det har jeg glædet mig rigtig meget til. Tak fordi i har taget så godt imod mig, nu vil jeg håbe jeg kan leve op til forventningerne:0)
 
Til layoutet har jeg brugt papir fra Jillibean Soup et af mine farvorit mærker. Jeg har bl.a.brugt Soup staples II og Country pumpkin chowder. Jeg har bru 3 forskellige Thickers til tekst og cirklerne er lavet med cirkel Easy punch lyserød og lilla til sommerfuglen der brugt lyseblå og lyserød Easy punch. Baggrunds papiret er American Crafts "Vanilla" og foto er masket med "Evergreen" derudover er den ene cirkel, øverste sommerfugl og pilen lavet med kork pilen har jeg selv klippet ud.  
 
 I den miderste cirkel til venstre har jeg brugt vellum til øverste cirkel der næst retro flower punch og øverst EK Scallup punch ellers er der brugt knap og twine.
 Hjerterne er lavet med QK dies og stjernen med Spell Binders. sommerfuglene er sat sammen med 3D puder for at skabe lidt niveau.
 Som i kan se, kan jeg godt lide at bruge sy maskinen på både kort og layout :0) Til kort er der også brugt papir fra Jillibean Soup mini paper mini stack og er lavet på kraft karton. Det smukke træ er lavet med die fra Memory Box. Og til dem der ikke kender Memory Box die, kan den køres i de fleste maskiner:0) Teksten er stemplet med Distress Ink "Tumbled glass"


Det var alt for idag. Håber du har lyst at kigge med igen imorgen, for der er jeg nemlig klar til at blogge igen;0)

 


5 kommentarer:

  1. Super flot LO med mange fine detaljer. Tak for den detaljerede beskrivelse. Glæder mig til at se mere fra dig. Din blog var faktisk en af de første jeg startede med at følge, da jeg opdagede denne kreative hobby. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Det et skønt LO..
    Kan godt li du har lavet alle de cirkler med pynt.. :)

    SvarSlet
  3. Flotte ting du laver og tillykke med jobbet på designteamet :-)

    SvarSlet