lørdag den 15. februar 2014

CAS kort

Jeg har igen leget med det skønne februar kit fra Kit-Klubben. Denne gang har jeg lavet to meget simple kort, hvor jeg har brugt et meget stor mønstret papir i små bider. Det kan godt være svært at bruge meget stormønstret papir uden det kommer til at virke voldsom, men i små bider er det nemt at bruge.

Til dette kort har jeg desuden brugt die fra sættet Oval Open Scallop Doily fra My favorite Things. Derudover er der brugt 3D puder og et tekststempel
Til det andet kort har jeg brugt die sættet Fishtail Flags Stax fra My favorite Things. Derudover er der brugt 3D puder og det samme tekststempel
Håber du har fået inspiration til at gå i krig med måneds pakken. Vejret indbyder til det.

Lisette

4 kommentarer:

  1. Flotte kort - og sikke noget flot materialer du har brugt. Jeg må alvorligt overveje at købe de månedssæt. Får du brugt tingene?

    SvarSlet
  2. Flotte kort. Jeg kan rigtig godt lide sommerfugle, så disse her var lige mig.

    SvarSlet
  3. Fine kort du har lavet :) Ih hvor jeg glæder mig til at vi snart ses :)

    SvarSlet