lørdag den 8. februar 2014

Fødselsdagskort

Jeg har været så heldig at få lov til at lege  med det lækre februarkit fra kit-klubben. Et skønt Valentines kit, som også kan bruges til så meget andet. Jeg har valgt at lave et fødselsdags kort.
Min kortbase er lavet af kraft karton, derpå er limet et stykke mønsterpapir, som er en anelse mindre end basen.
Dernæst har jeg taget endnu et stykke mønsterpapir, som jeg har skåret en stjerne i med dette diesæt fra Marianne design. Jeg har også brugt diesættet til at skære en stjerne ramme. 
jeg har skåret en ramme af et stykke mønsterpapir med denne chickenwire die fra TCW
Inden jeg har limet alle lagene sammen og sat dem på med 3D puder, har jeg stemplet min tekst.

Lisette

6 kommentarer:

  1. Super flot og fed måde at kombinere de to dies på

    SvarSlet
  2. Kanonlækkert kort! Rustikt og alligevel meget feminint!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Smart kort - sådan havde jeg ikke overvejet den hønsenetsdie brugt - tak for den ide. Og god weekend.

    SvarSlet
  4. flot kort og super ide. Tak for det.

    SvarSlet
  5. FEDT kort, FED ide til en af mine ynglings dies, der skal helt sikkert liftes ;O))))

    SvarSlet