tirsdag den 4. februar 2014

Project Life... Er I mon godt igang?

Nu er første måned af 2014 ved at rinde ud, og man kan gøre status. Har man fået gang i PL?
Som jeg før har skrevet, laver jeg ikke PL uge for uge. Men over stort og småt i vores hverdag.

Her er et par sider fra en tur i Givskud Zoo.

Billederne fra turen er fordelt på to sider, samt en lille ekstralomme.


Der er brugt kort fra Becky Higgins Core kit, Midnight, og papir fra Heidi Swapp  "Vintage Chic", Simple Stories "24/seven" og My Minds Eye "Lost & Found 2". Herudover er der pyntet med stickers, masking tape samt wood veneer. 


Sætternissen er på spil, så ved de næste billeder skal hovedet lige lægges på skrå.


Jeg har skåret pile på Cameoen. Der er mange gode muligheder, for at lave PL pynt med sådan en maskine.




Jeg har sat en ekstra lille side ind, for at få plads til alle mine billeder. Becky Higgins har lavet en fantastisk serie af lommer, der giver et utal af muligheder. Lommerne findes i den fysiske butik.


Jeg har brugt det lækre papir der forestiller kork, som en slags "opslagstavle". Jeg har taget en almindelig tegnestift og klippet selve nålen af. Til "notespapir" er brugt dien fra My Favorite Things, og skåret det til så jeg synes det passede. 


De små lommer er rigtig gode, hvis man til en begivenhed har ekstra mange billeder. Så er der mulighed for at sætte flere billeder ind, uden at miste oversigten når man bladre op.


Jeg laver mine egne fillercard, bla. ved at bruge stempler. I butikken har Anja mange lækre stempler, der er rigtig godt egnet til PL.


Jeg bruger ofte wood veneers på mine sider. Taleboblerne er rigtig gode at stemple på, og så giver det endnu en ny dimension.


En sidste detalje jeg vil fremhæve, er datostemplerne som jeg bruger på stort set alle sider. De findes med mange forskellige tekster i butikken. På denne måde får man dokumenteret hvornår billederne er taget.


God dag derude....

5 kommentarer:

  1. Hej,
    Utrolig flotte sider, du laver. Sikken et arbejde! Jeg har overvejet at lave PL - men har fravalgt det. Jeg tror ikke, jeg har disciplin nok til at gennemføre det - og så bliver jeg utilfreds.

    SvarSlet
  2. Flot arbejde og rigtig god sammenhæng mellem billederne og farverne

    SvarSlet
  3. Sikke en masse, du har fået lavet. Der er godt nok nogle, som bare er flittige her. Og så så fint det hele er også.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse du har lavet, flotte sider... det ser ud som om I havde en rigtig dejlig tur...

    SvarSlet