onsdag den 26. februar 2014

Kort

Hej

En af mine favorit dies fra Memory Box er, Amira Flourish, som jeg har brugt til dette kort. Jeg har halveret udstandsning og limet dem på en cirkel. Træ designpapiret er fra Chic Tags, som er kommet på hylderne i den fysiske butik.


Stemplet er fra Hero Atrs sættet, Live life, og jeg har brugt Archival ink jet black som stempelsværte. Perlerne bag banneret er fra Want2scrap og passer oprindeligt til en Spellbinder die men synes den virker rigtig fin at bruge den løs. Den store perlebrad er fra American Crafts


Blomsterner er lavet med Memory Box Fabulous Phlox og kanterne er med let hånd, sværtet med Walnut stain


Gitte

6 kommentarer:

  1. Det er bare så flot.
    Jeg har også en svaghed for den die fra memory box.♡

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort Gitte, og helt enig, det er nogle fede dies, du har brugt her.

    SvarSlet
  3. Så fint og både lækre dies og lækkert stempel. =0)

    SvarSlet