lørdag den 1. februar 2014

Project Life 2014

Jeg er igen gået igang med et nyt Project Life år. Jeg har i år valgt, at lave lidt op på det. I stedet for at lave en uge på en dobbeltsidet, prøver jeg i år at have en uge på en side, simpelhen fordi det kommer til at fylde alt for meget på den anden måde.

Jeg har leget med core kittet "Midnight" til årets første uge. Jeg har brugt Thickers til ugekortet og små stickers rundt omkring. Derudover har jeg brugt "Daily Details" stempelsættet fra Elles Studio, "Right this way" fra My favorits Things og "Happy Places weekend" fra Chic Tags.
Som pynt har jeg brugt Wood Veen "Spechbubbles" og "Cameras" fra Studio Calico.
Er du kommet igang med Project Life 2014?

Lisette

2 kommentarer:

  1. Sikke en god effekt med thickers på ugekortet - den idé må jeg vist lifte på et tidspunkt :-) Tror det bliver mit søndagsprojekt at få lavet de første sider færdig. Kan du anbefale et program man kan lave sine egne kort i - jeg har nemlig tænkt på at lave et kort med månedens scrap - noget jeg er blevet super glad for, jeg har lavet.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud :) Jeg er også hoppet på een side pr uge for son du siger så fylder det andet alt for meget og er der så en uge der er sket vildt meget eller spændende - ja så må det fylde 2 sider :)
    Jeg er skam også igang med 2014 og skal til uge 2 :) SÆT IGANG :)
    Vi ses til marts og jeg glæder mig :)

    SvarSlet