fredag den 14. februar 2014

Gæstedesigner: Scrapsisters og kitklubben vol. II



Scrapsisters blogger igen her hos Picturing the World. Vi har igen leget med de overlækre kits fra kitklubben. Det er altid en god ide at være medlem af en kitklub, og nu er der endelig kommet en rigtig dejlig månedsklub, lige efter vores scraphjerter. Der er rigtig gode, nye og trendy ting, pynt og papir i de kits som Picturing the World hver måned sender ud. 

Henriette kunne slet ikke få stoppet igen med at lave layouts. Du kan se flere layouts på Scrapsisters.



Her er et af de mere simple layouts. Jeg havde et meget gråt billede, af en tåget decemberdag, deraf titlen ”Grå december”. Titlen blev skåret ud på Silhouette Cameo og efter jeg havde limet den fast, puttede jeg rød stickles på, så den kunne ses og ikke faldt i med papiret. 


Samtidig med at jeg skar min titel ud, lavede jeg også et par snefnug, til at pynte på layoutet. Jeg brugte vellum og det sølvfarvede karton fra kittet til at lave lag under mit billede.

 
Et af mine favoritlayouts, ud af de seks jeg i alt fik lavet, med de to kits. Layoutet handler om nogle af mine julepynts-favoritter, nemlig to små træ-rensdyr. Da jeg så de små søde rensdyr, der var med i kittet, kom ideen til layoutet hurtigt, og det blev som jeg havde forestillet mig.


Titlen er skåret ud på Silhouette Cameo, og tegnet op med en tynd pen, da den faldt lidt for meget i, med baggrunden.


Jeg har brugt et tag fra kittet, for at få skrevet lidt ned, om mine to rensdyr. Det flotte røde bånd, blev bukket om mønsterpapiret og klippet til et splitflag. Her kan det lige anes at jeg har brugt et stykke overlay og en kageserviet fra kittet, til at skabe lidt dybde i layoutet.

Her er et lille close-up på de små prikker jeg lavede med glossy accent og micro-perlerne der var med i kittet. Det giver en sjov effekt og minder lidt om de populære enamel dots

Det var det for i dag. Vi ses snart igen, hvor Heidi blogger for Scrapsisters med mere fra de skønne kits. Er du endnu ikke med i kitklubben, så kan du melde dig ind lige her.

1 kommentar: