tirsdag den 11. februar 2014

Et CAS fødselsdagskort...

Jeg har været igang med at lave, et meget simpelt fødselsdagskort.
Jeg har udelukkende brugt rester, så det er godt til at udrydde de bunker, man kan få til at hobe sig op.

Jeg har brugt papir fra MME Cut and Paste, MME Nostalgia og Simple Stories. Herudover har jeg brugt Glitterkarton. Jeg har skåret tallene ud på min Cameo, på denne måde kan jeg få den størrelse og form, jeg lige ønsker mig. Tallene er sat på en baggrund af kvistkarton, som herefter er sat på en base af hvid karton. For at fremhæve at det er til en 60 års fødselar, har jeg sat 60 på 3d puder, således er det er fremhævet i forhold til de øvrige tal.


Man kunne vælge at stempler med et fødselsdagsstempel lige under tallene, dette har jeg dog valgt ikke at gøre. Jeg synes at det i sig selv, giver et klart budskab om hvad det er til.

God dag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar