fredag den 21. februar 2014

Gæstedesigner: Scrapsisters og kitklubben vol. III

I dag blogger Scrapsisters for sidste gang her hos Picturing the World. Vi har været rigtig glade for at designe med kits fra månedspakkerne.

Jeg vil gerne vise jer mine december projekter, der er lavet med kits fra november og december.

Det første er en gave og et kort til mine svigerforældre, der havde guldbryllup i december. Her har jeg pakket deres gave ind med papir og lavet en stor sløjfe, lavet et kort og kuvert der til.


Gaven er pakket ind i mønsterpapir og jeg har sat en doily fast med washitape og bundet et stor rød sløjfe omkring.

Detaljer af indpakningen.

Kortet er lavet i samme farver som gaven. Jeg har tænkt lidt over symbolikken. Det blå papir og overlay med stjerner er vinter, guld tapen er guldbrylluppet, den røde farve på knappen fra kittet symboliserer kærlighed, der er bundet sammen. 


Uden på kuverten har jeg pyntet foam med mikroperler, den sjove doily fra kittet og et af de kære rensdyr. For at afslutte og binde sammen har jeg brugt enamel dots.

Jeg har også brugt bogstaver fra kittet uden på kuverten.

Det næste jeg gerne vil vise jer er et layout. Det er lavet til at passe i en ramme fra IKEA, der er 20x20 cm. Rammen er meget dyb og der er plads til masser af lag. Jeg har brugt rigtig mange foam/3d puder til at få dybe på.




Ud over kits fra november og december, så har jeg brugt pynt fra min en af mine favorit producenter, Freckled fawn, det kan du selvfølgelig også finde i Picturing the Worlds shop.

 

Jeg har brugt thickers til titlen. 

 
Træpynt og kork, som sommerfuglen er lavet af, findes også i butikken.


1 kommentar:

  1. WAUW hold da helt op hvor er det flot begge dele, og jeg er lid vild med de farver der er brugt på begge dele også. Super godt lavet.
    Há en rigtig god week-end alle sammen.

    SvarSlet