torsdag den 20. februar 2014

Februar kit - project life

Alle der abonnerer på månedskittet, har også adgang til en lukket facebookgruppe, hvor alle kan vise, hvad de får lavet, stille spørgsmål til hinanden og udfordre hinanden. Da jeg for nogle dage siden lagde et billede af denne PL side op, blev jeg noget overrasket over, hvor meget på linje og stramt det hele var sat op, for det var slet ikke det indtryk jeg havde fået, da jeg lavede den. Men sådan kan man blive så overrasket.


Jeg har arbejdet med en masse lag.


Da jeg allerede havde brugt noget af den lyse karton fra kittet, skulle jeg være lidt kreativ for at kunne matte med selv samme karton under alle billederne. Derfor skar jeg midten ud af stykkerne til de store lommer, og ud af midterstykkerne kunne jeg så skære matter til de små lommer.


Jeg pyntede med bånd, glitter tape, punchede borter og de lækre små mørke træhjerter.


I kittet fulgte også nogle 3-d selvklæbende rammer. Dem skar jeg til i de ønskede størrelser og dyppede i hvid glimmer, som jeg fandt i gemmerne. Det kan være svært at se på billederne, men i flere af lommerne har jeg faktisk mattet med disse 3-d glitter rammer.


Jeg har fået lavet to layouts, et kort og en PL side med mange lag, og stadig er der godt med både papir og pynt tilbage i kittet - dejligt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar