torsdag den 13. februar 2014

Februar måneds kit

Jeg vil idag vise to layouts og et kort, som jeg har lavet med februar måneds kit. Du kan læse mere om kit-klubben her.


Baggrundspapiret ligner brune brædder hvorpå der er skrevet med hvidt. Jeg har skåret et hjerte i et hvidt stykke papir, så man kan se en del af teksten igennem.


På det hvide papir stemplede jeg med et dylusion stempel (i den fysiske butik) og lys brun sværte. Der efter kom jeg splats på med guld mist fra Heidi Swapp og små sorte splats med mist fra Dylusion (i den fysiske butik).



Dette kort er 10x10 cm.


Den "brune tape" er en del af mønsterpapiret. Her ovenpå satte jeg en lille punchet bort samt lidt af hjertebåndet.


Sommerfuglen har jeg embosset med hvidt pulver og efterfølgende mistet med guld mist fra Heidi Swapp.


Det sidste layout er af min ældste datter, der en dag syntes det hele havde været lidt øv.


Jeg har embosset med hvidt og et stempel fra Sodalicious hen over papirlagene. Ovenpå har jeg malet med lidt vandfarve så embossingen står tydelig frem på det hvide papir.

Mist, stempler og embossingpulver er ikke med i kittet.

Jeg er lige nu igang med at lave en Project Life side med kittet, som jeg vil vise næste torsdag her på bloggen.

3 kommentarer:

  1. Skønne LO. Meget anderledes end det man er vant til at se, det kan jeg rigtig godt lide.

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn idé med hjertet i første layout. Er også vild med den embossede sommerfugl.

    SvarSlet
  3. Det er to lækre layouts Eva!!

    SvarSlet