tirsdag den 25. februar 2014

De der månedskit...

Som jeg har sagt før, så er der mange "projekter" i de månedskit, man modtager hos Picturing the World.

Her har jeg lavet et LO, med materialer fra December-kittet.


Jeg syntes at papiret var så skønt i sig selv, så det er ikke meget der er gjort ved det. Den lidt utraditionelle jule-farvekombination, med rød og turkis, syntes jeg var super skøn. Og nok slet ikke noget jeg ville have sat sammen selv. Det er godt med den slags udfordringer.



Bag billedet er en matte af en kvistkonvolut og og hvidt karton samt en snip af lækkert silkebånd. For at føre noget fokus mod billeder, er der gennem en mask, lavet "pile" med gesso. Billedet er pyntet med lidt garn og en træhjort.


Som titel har jeg brugt de lækre thickers fra kittet.


God dag derude...

3 kommentarer:

  1. Synes det er to herlige farver, du har mixet her, det ser rigtig godt ud, og det hele behøver jo ikke altid være rød og grøn til jul vel?

    SvarSlet