tirsdag den 18. februar 2014

Jeg har ladet mig inspirerer....

Jeg har ladet mig inspirerer af bloggens gæstedesigner fra i fredags. Jeg synes det var et super lækkert Layout, så jeg tog udgangpunkt i det, men gjorde det til mit eget, og noget helt andet.

Jeg har brugt materialerne fra December måneds kit. Med de materialer der er i kittet, kan man få mange forskellige produkter ud af det.




Jeg har brugt det lækre papir med stammerne, som en baggrund for mit billede, og på en base af kvistkarton. For at afgrænse det har jeg brugt lækker glittertape. Som en ramme rundt om hele LO'et har jeg tagnet løst med min sorte pen.


Bag billedet har jeg smurt sort maling på mit LO, så at bryde den meget nydelig base, og på denne måde gøre det mere råt. Herpå er der kommet noget rødt tråd, en kageserviet samt det flotte overlay med stjerner. 


Jeg har drysset palietter på lidt tilfældigt, og også brugt forskellige stempler hist og pist.



Overlayet har jeg varmet rundt i kanten med min varmepistol. På denne måde begynder det er bukke lidt, og giver lidt mere dybde til LO'et. 


God dag derude...



3 kommentarer: