fredag den 18. oktober 2013

"Alternativ" Juleblomst

Idag vil jeg vise jer et julekort med en "alternativ" juleblomst.


Som baggrund har jeg brugt Alison Kreft's It's Christmas/Reindeer Flight.  
Baggrunden på blomsten er fra Lawn Fawn: Peace Joy Love/Ivy, begge papir findes i den fysisk butik. Yderst på blomsten har jeg brugt et stykke ensfarvet karton fra American Craft. Blomsten er sat fast med 3D puder, for at få den hævet fra baggrunden på kortet. Grangrenen er lavet i rød mosgummi med glitter. 
Anja har næsten lige fået noget træpapir hjem, som jeg bare måtte have fingerne i  (det findes i fysisk butik i (mener det er) 2 forskellige farver og med eller uden selvklæbende bagside), her har jeg lavet et banner med det og så stemplet med Archival Ink på det.

Af dies har jeg brugt:
Lovely Peony Outline - Memory Box
Grangren - Impression Obsession Die

Rigtig god weekend.

2 kommentarer:

  1. Sejt kort, det ser cool ud, og især den grangren er da helt suveræn. Det må da vist prøves.

    SvarSlet
  2. Det er super sødt dit kort :)

    SvarSlet