torsdag den 24. oktober 2013

Project Life med

Langsomt men stødt arbejder jeg mig fremad i mit project life.


Til de viste tre uger har jeg brugt core kittet 5th and Frolic fra Becky Higgins.


Disse kort gør det virkelig nemt for mig at få lavet mit PL. Kortene i denne serie passer lige til min smag og billeder, og alt jeg gør ved dem er at sætte lidt masking tape og enten træpynt eller enamel dots fra My Minds Eye på.


Som du kan se, gør jeg ikke meget andet end at putte kort og billeder i lommer, men mere synes jeg faktisk heller der behøves for at få fortalt historien om min og min lille families hverdag.

1 kommentar:

  1. ja det er et stort arbejde, tror ik jeg orkede den stresfactor det må være hele tiden at skulle være MED. men super flot og tums up til jer der vil

    SvarSlet