onsdag den 16. oktober 2013

Lay out *on the beach*

Hej

Jeg har lavet et lay out i den nye serie fra My minds eye Paste & Cut. En lækker serie hvor farverne er blødet op og med spændende mønstre. 


På baggrundspapiret har jeg kommet sort glitter paste igennem en maske fra Crafters Workshop, glitter pasten er nem at arbejde med og der en små mini kugler i, så den giver en flot  og tydelig struktur. 
Der er en del lag på mit lay out og jeg har foruden mønsterpapir også brugt nogle Color magic note tags fra Heidi Swapp, som jeg har farvet med distress ink pumice stone og på 2 af tag's igennem samme maske som jeg brugte til glitter pasten.


Den store grå doily er en die fra X-cut og jeg har brugt perlemorskarton, som er en kraftig karton og er super lækker at standse ud i, dien findes i den fysiske butik.
Det er ofte, at jeg ikke bruger tekst på mine lay outs men det har jeg denne gang og jeg har brugt Thickers Paperback. Den lille sommerfugl stickpin er fra Jillibean Soup og findes i butikken.




Enamel pynt er bare noget af det bedste jeg ved og det er lykkes mig at komme 8 stk på mit lay out. Den sorte ramme er fra My minds eye og  jeg har brugt den til at fremhæve Frederikke som sidder i strandkanten



Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar