lørdag den 26. oktober 2013

Project Life

I dag vil jeg vise uge 37 i mit Project Life. Jeg har leget med skønne materialer fra Simple Stories "Sn@p" serier, som jeg ved Anja har i den fysiske butik.
Til journaling har jeg brugt små  3 x 4 kort fra "Sn@p studio" serien og pyntet dem med stickers fra "Sn@P Life" serien. Til uge kortet har jeg brugt bogstaver fra dette stickers ark fra October afternoon
jeg har også brugt små træ sommerfugle fra Studio Calico
 Lommerne er derudover pyntet med enamel dots fra My Minds Eye. Jeg har også brugt "Serndipity Stamps", "Daily Details" og "Hello Sweetheart" stempelsæt fra Elle`s Studio samt dette stempelsæt fra My Favorite Things.
Forsat god weekend

Lisette 

1 kommentar:

  1. Næh hvor fint - er det mon de små SNAP kort du vandt hos OSH?? Dejligt at se dem blive brugt og godt ser det ud. Håber du har det godt. =0)

    SvarSlet