onsdag den 30. oktober 2013

PL... Med Becjy Higgins Core Kit...

Jeg har endnu engang arbejdet på mit PL album.
Denne gang havde jeg valgt udelukkende at bruge kort fra mit Core Kit.


Lyset rammer lommerne når jeg fotograferer dem, men håber I kan danne jer et billede på trods af det.
Udover mine fotos og pynt har jeg kun brugt kort fra mit Core Kit.
Det jeg er særligt glad for ved disse kits, er at der er rigtig mange, forskellige, journaling kort. På denne måde bliver der lidt variation i albummet, istedeet for at man altid kun bruger grid kort.


Som pynt har jeg brugt lidt enamel dots.




Desuden bruger ejg ofte stempler af forskellig slags, her et kamera....


Og her mit datostempel, som jeg bruger på stort set alle sider.


Hav en dejlig onsdag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar