torsdag den 3. oktober 2013

Project life

Jeg er stadig godt i gang med mit project life 2013 omend en smule bagud. Siderne bliver mere og mere enkle, men familien elsker stadig at kigge på dem og jeg trives med at have gang i et enkelt og lettilgængeligt projekt.


Til min uge 31 har jeg udelukkende brugt journaling cards fra Project Life Core Kit - 5th and Frolic. Det er med til at spare tid, når man bruger færdigskårede kort der allerede er farveafstemt med hinanden, og dette kit er i sarte pigede nuancer.


Sådan ser det samlede spread ud.


Det er ikke meget jeg har pyntet, kortene er så flotte i sig selv. Jeg har brugt masking tape, glitter tape og træpynt.


Jeg har pyntet på de fleste af kortene og på enkelte af billederne.


Nu er det snart tid til Convention - mon vi ses?

3 kommentarer: