torsdag den 10. oktober 2013

Et hop i poolen

Til mit layout har jeg brugt et lækkert stykke papir fra Teresa Collins lagt oven på et stykke sort karton. Langs kanten af mønsterpapiret har jeg punchet med to forskellige kantpunches og derefter forsigtigt revet med en edge distresser.


På baggrunden har jeg stemplet med baggrundsstemplet Script og kommet inka gold på gennem en maske fra The Crafters workshop.


Som pynt har jeg brugt små runde stykker træpynt, lidt masking tape og for at skabe lidt kontrast til den blå farve har jeg tegnet små cirkler med en orange farveblyant fra Faber Castel (findes pt kun i den fysiske butik).


Håber du blev lidt inspireret - fortsat god dag :o)

3 kommentarer:

  1. Så smukt så smukt med dine lækre detaljer

    God eftermiddag

    SvarSlet
  2. Super flot LO og også her med lækre detaljer hvor end man ser.

    SvarSlet