lørdag den 5. oktober 2013

Julekort med snefnug

Mens mange andre scrapper hygger sig ved convention i dag, har jeg leget med min nye snefnug die fra Impressions Obsession for at der kan være lidt inspiration, til alle os der ikke har mulighed for at deltage.

Jeg har brugt snefnug  "DIE093-X", som er meget anvendelig, da dien deler sig i 4 mindre dies. Til mit kort har jeg på kortbasen af karton, limet  mønsterpapiret " Dictionary" fra My Minds Eye juleserie "Vintage Christmas". Dien er skåret ud i mønsterpapiret "Chevron"  fra samme serie. Dernæst har jeg skilt lagene ad og limet dem på hver for sig lidt forskudt af hinanden. I midten er sat en brads fra My Minds Eye. Tekst stempler fra fra Just Rite, som jeg ved er på vej hjem til butikken.
 Et par nærbilleder for at man kan fornemme alle lagene.
Forsat god kreativ lørdag

Lisette

4 kommentarer:

  1. Hilsen herfra - WAUW den er lækker den die Lisette. God ide med lidt til de der er hjemme - jeg har også lige lavet et OSH indlæg fyldt med julekort. God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. ja den ser da anvendelig ud den die , rigtig flot kort

    SvarSlet
  3. Fin inspiration for en lækker die her, og dejligt at ikke alle er afsted på Convention og tænker på dem, der ikke kunne komme med.

    SvarSlet