tirsdag den 14. juli 2015

Art jounaling

Ind imellem kan der jo opstå behov, og sådan har jeg haft det med Gelatos. I lang lang tid har jeg kredset om den varme grød, og ikke helt kunne finde ud af hvad jeg skulle vælge.
Men med alle de lækre sæt man efterhånden kan få, så var valget alligevel ikke så svært.

Her har jeg leget med en side, hvor selve basen er almindelig hvidt karton.
På kartonnet har jeg sat forskellige rester på, og herefter grundet med gesso. Da gessoen var tørret op, tegnede jeg med mine gelatos direkte på siden, i helt vilkårligt mønster. Herefter kom jeg vandt på med en pensel.
For at skabe lidt effekt tog jeg en stencil og lagde på siden, og med en vådserviet trak jeg noget af farven af igen. Det er blandt andet det man kan se bag motivet.

Til slut har jeg stemplet med et lækkert stempelsæt fra Dina Wakley.






Laver I også Art Journaling?

God dag
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar