onsdag den 1. juli 2015

Skitseudfordringen + nye varer

Hej

Så blev det onsdag igen og jeg har fornøjelsen at blogge her hos PTW
Hvis du ser på mandagens indlæg, så ligger der en skitse som Anette har lavet og udfordret os med. 

****ADVARSEL....MANGE BILLEDER****

Jeg har undervejs, taget billeder at processen.

Jeg har brugt Lost & found papir fra My Minds Eye som lige nu er på knald tilbud i butikken, der er -40% på disse lækker ark.

Forside.

Bagside.

Jeg har smurt Texture paste gennem Memory box stencil distressed grid, nogle vilkårlige steder på mit papir. 




Stoffet, er ostelærred som jeg har revet og flået i så det ser nusset ud.



Jeg er vild med Burlap papiret, for det givet noget lækkert struktur og er stadig neutralt.
I butikken findes der en 6x6 blok med burlap.













 ******************************************************************************
Lige nu, er der udsalg i butikken, men der kommer samtidig MASSSER af nye varer hjem og jeg var til en super hyggelig scrap aften igår og kunne ikke stå for de lækre nye papir, som var kommet på hylderne.
Disse scrapaftner er for alle.

 Vil lige vise billeder af mit køb, som jeg skal hygge mig med i min sommerferie.

Farveskalaen er mint, gul, rosa, grå, sort og guld, guld, guld, guld




Der var desuden, lige kommet nogle nye sprays hjem og jeg faldt for en sparkle, som giver et super fint klart glimmer effekt. Den er også kommet i kobber, guld og pewter (mørk sølv)
Et diesæt, som jeg har ventet med spænding på er Die-namics krussedulle dies og nu er den i hus :)


Rigtig god og kreativ sommer

***Gitte***


2 kommentarer:

  1. Flot arbejde som altid på det LO Gitte. Så fyldt med masser af fede detaljer overalt.
    Og sikken en lækker dynge, du her har hjembragt, det skal der nok komme noget spændende ud af efter ferien mon ikke? Glæder mig til at se, hvad du får lavet med de "guldark", de er bare kanon fede.

    SvarSlet
  2. Flot LO og dejlige indkøb :)

    SvarSlet