torsdag den 2. juli 2015

Mama Elephant - Photo Bomb

Så blev det torsdag igen - og denne gang vil jeg gerne dele et kort med Jer, hvor jeg har brugt at af de skønne stempelsæt fra Mama Elephant, samt et par dies fra samme firma. 
Jeg er bare så vilde med de skønne unger som er på stemplelsættet, og er vild med at du kan farvelægge dem på så mange måder. De behøver ikke at være kulørte, de kan jo også være sort/hvid eller sepia tonet. Det er bare fantasien der sætter grænsen. 
Men - her er kortet, samt et par detaljebillede - god dag til Jer.


Som kortbase har jeg brugt hvid karton, og stanset det ud med Mama Elephant Basic set. Kartonet er fra Websters Pages og MME.  Jeg har brugt at stykke kvistkarton for at skabe lidt ro på kortet.. Rammen om fotoet er fra Mama Elephant, det samme er "smile". Mama Elephant har rigtig mange fine ord, og de passer perfekt sammen med et lille citat under, som her, hvor jeg har stemplet "from the gang". Hjerterne er lavet med dies fra Mama Elephant.


Børnene er farvelagt med Copic Markers, men distress Markes kan give en lignende effekt.
Kvist kartonet er stanset ud med dies fra Lawn Fawn. 
Lige nu er det vildt populært at have disse stikninger på sine kort. 
En lignende effekt kan også laves ved at tegne små sorte streger, 
eller at prikke let med en nål, på dine kort.


"Smile" og hjerterne har fået et lag glossy accent, dog har "smile" fået et lag med Wink of Stella, clear inden. 


Jeg håber at i er blevet inspireret af mit kort. Materialeliste er nedenunder.

Mvh Sabina

Materialeliste:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar