onsdag den 8. juli 2015

Guld, guld, guld

Hej

Der er kommet rigtig meget lækkert nyt papir på hylderne hos Picturing the world og jeg har fået fingerne i noget af dem med guldprint.

Jeg har brugt My Minds Eye: On trend/Party,  forsiden er hvid med guld prikker og bagsiden er mint. Som baggrundspapir, har jeg brugt Bazzill's Kraft foil med lattice mønster. Det findes også med andre mønstre som stjerne, leopardpletter og striber,  og det er virkelig super lækkert.




 Hello'et er stanset ud med en Mama Elephant die og groft glitter karton fra American Crafts. Kortbasen er ligeledes fra Mama Elephant, et skønt diesæt, som fornylig er flyttet hjem til mig og jeg har så mange ideer med det sæt, som jeg glæder mig til at få tid til.

De runde indhak er lavet med en Thumb notch punch fra WRMK.  


Doilien er fra Cheery Lynn og fotorammerne er fra Die-namics


Det hvide bånd er fra May Arts og er nemt at arbejde med. Det er tyndt så når man binder knuder, bliver de små og fine, samt båndet har noget stivhed så sløjferne bliver fine runde.


Materialerne findes i den fysiske butik, som lige pt holder udsalg, så det er bestemt en tur værd at køre til Odense/Vissenbjerg.

***Gitte***




1 kommentar:

  1. Fantastisk flot kort her Gitte, jeg er bare vild med din brug af guld på dine projekter.

    SvarSlet