mandag den 13. juli 2015

Endnu en Project Life side

I sidste uge viste jeg en side, som jeg har lavet med juli kittet fra kitklubben. Der er rigeligt i kittet til flere sider, så jeg har lavet endnu en fra min studietur til Berlin.


Den sølvfarvede og glimtende pile er lavet med folien, glimmeret og 3d pilene, som er med i kittet.




Jeg har flere steder på denne side klippet embellishment ud af Project Life kort fra kittet. Det gælder blandt andre kameraerne og stjernen, som jeg har sat noget sølvkarton fra kittet bagved.
Jeg er normalt ikke god til at skrive journaling på mine almindelige layouts, men når jeg laver Project Life, forsøger jeg at være mere bevidst om at få skrevet noget ned til billederne.




Det var alt for denne gang ;)

- Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar